الجمعة، 29 نوفمبر 2013

اغاني حزينة 2014

كلمات اغاني حزينه جداً في جديد بعدك عني انتحار


بعدك عني انتحار 

سايبني في وسط نار

ولاقادرة اقول تعالى

تعبني الانتظاااار تعبني الانتظار

بعدك عني انتحار سايبني في وسط نار

ولا قادرة اقول تعالى تعبني الانتظااار تعبني الانتظار

ياريتني ماكنت قابلتك 

ولاعرفتك في يـــــــوم

قلبي ما بطلش سيرتك 

صحاني فى عز النوم

ياريتني ماكنت قابلتك 

ولاعرفتك في يـــــــوم

قلبي ما بطلش سيرتك 

صحاني فى عز النوم

ياريتني ما كنت قابلتك ولا عرفتك في يــــــوم

معرفش انا ايه بيحصللي ببعد عنك بضيع 

عارف طب كنت قوللي اللهفة دي شئ فظيع

معرفش انا ايه بيحصللي ببعد عنك بضيع 

عارف طب كنت قوللي اللهفة دي شئ فظيع

بعدك عني انتحــــــــــــــار سايبني في وسط نار

لا قادرة اقول تعالي تعبني الانتظار تعبني الانتظار

ياريتني ما كنت قابلتك ولا عرفتك في يوم

قلبي ما بطلش سيرتك صحاني في عز النوم

ياريتني ما كنت قابلتك ولا عرفتك في يووووووووووم

بعدك عني انتحار....... 



اتخقنـــت وطلعـــت كنـــت بضيـــع وقت

كــان حلـــمي وهــــمي وانا صـدقـــت

للاســــف صــدقــــت !!


اتخنقـــت كـــان حلــــمي بيموتنى ببطئ 

خـــلاني فقــــدت النطــــــق

واحبــــط واتخبطـــــت !!


انا موصلتــش لحاجــة من اللــي حلمـــت بيــها

ســـؤ اختيــار دة ولا ساذجـــة ولا ايـــة 


انا موصلتــش لحاجــة من اللــي حلمـــت بيــها

ســـؤ اختيــار دة ولا ساذجـــة ولا ايـــة 


رجعـــت للصفــر من ما كـــان مابـــدات !!



سـكك فيها نـاس كتيــرة

والـحلــم مــا اختلفــش


في واحـــد شــاف حقيـقـتة

وفي واحــد ماشفـــش


رجعــــت للصـــفر من ماكــان مابـــدات 






زكــريــــــــــــــــــــــات 

كدابــــــــــــــــة


كل يوم نتلاقى والاشواق مشتاقة والغرام فى عيونا

وندوب ليلا وليلة غرام



الفراق مش لينا والحنين مالينا حتى الدمع فى عنينا

جوا عيونا وكل دى



زكريات كدابــــــــــــــــــة

والاشواق كدابــــــــــــة



ادى الى فى جراحه وناره

ادى عزابه وادى مراره

يتغش اهو ويا جراحه شوف كام واحد فينا اختار



مش هنساك عشان خلتنى

اعشق نارك وانت فايتنى

بعد الحب دا كله تقولى هوه دا قلبى وهوه قراره



ادى الحب الى انت نسيته

وادى الحب الى اتحبيته وادى غرام وغرام بيموتوا

قدام عينك وانت وفقت

حتى الصبر معاك عزبته والاشواق فى عيونك سيبته

وقلبى معاك عزبته وسيبته

وانت بغدرك برده امينت



كل يوم نتلاقى والاشواق مشتاقة والغرام فى عيونا

وندوب ليلا



الفراق مش لينا والحنين مالينا حتى الدمع فى عنينا

جوا عنيناا وكل دى



زكريات كدابــــــــــــــــــة

والاشواق كدابــــــــــــة



وادى الى فى جراحه وناره

ادى عزابه وادى مراره

يتغش اهو ويــا جراحه شوف كام واحد فينا اختار



مش هنساك عشان خلتنى

اعشق نارك وانت فايتنى

بعد الحب دا كله تقولى هوه دا قلبى وادى قراره



ياما تعدى معاك اهواك وجراح قلبى ويبق معاك

سيبت حياتى وعمرى فداك جايت وبوجهك وانت هربت



اهرب مهما تروح لبعيد لازم قلبك يبق وحيد

مهما تقول فى كلام وتعيد لو تتكلم ياعنى سكت



زكريات كدابــــــــــــــــــة

والاشواق كدابــــــــــــة



زكــريــــــــــــــــــــــات كدابــــــــــــــــــة


تحميل اغاني حزينة , مشاهدة اغاني حزينة , اغاني حزينه , اغاني حزينه جدا , مشاهدة اغاني حزينه , يوتيوب اغاني حزية , اغاني حزينه 2014 , اغنية حزيه , اغاني حزينه يوتيوب .


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق